ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Liceum Sztuk Plastycznych w Gronowie Górnym
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wyniki zamówień publicznych

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wyposażenie pracowni multimedialnej Liceum PlastycznegoDrukuj informację Zamówienie publiczne: Wyposażenie pracowni multimedialnej Liceum Plastycznego

Szczegóły informacji

Wyposażenie pracowni multimedialnej Liceum Plastycznego

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Zespół Szkół w Gronowie Górnym

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 138474 - 2011

Termin składania ofert / wniosków: 2011-06-15 12:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-06-15 12:15:00

Miejsce złożenia oferty: Zespół Szkół w Gronowie Górnym ul.Szafirowa 12, 82-310 Gronowo Górne

Ogłoszono dnia: 2011-06-01 przez Krystyna Brinkiewicz

Treść:

Gronowo Górne: Wyposażenie pracowni multimedialnej Liceum Plastycznego
Numer ogłoszenia: 138474 - 2011; data zamieszczenia: 01.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Gronowie Górnym , ul. Szafirowa 12, 82-310 Gronowo Górne, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 2333176, faks 55 2333176.

·        Adres strony internetowej zamawiającego: zs-gronowo.elblag.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie pracowni multimedialnej Liceum Plastycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni multimedialnej Liceum Plastycznego - 16 sztuk jednostek PC, 16 sztuk monitorów, 16 sztuk oprogramowania, 1 sztuki serwera, 1 sztuki zasilacza awaryjnego, 1 sztuki drukarki laserowej kolorowej, 1 sztuki switcha, 16 sztuk tabletów, 1 sztuki ekranu - monitora plazmowego, montażu i konfiguracji.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

·        Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

·        Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp, tj. w przypadku konieczności zakupu dodatkowych elementów lub podzespołów urządzeń o takich samych parametrach.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 30.23.12.00-0, 30.23.21.10-8, 48.00.00.00-8, 48.82.20.00-6, 30.23.74.50-8, 32.42.00.00-3, 30.20.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

·        Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·        III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o   podpisanie przez Wykonawcę oświadczenia, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,

·        III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o   wykazania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej dwóch zrealizowanych dostaw urządzeń informatycznych lub oprogramowania komputerowego o wartości pojedynczego zamówienia nie mniejszej niż 50.000 zł oraz załączenie dokumentów potwierdzających (przez poprzednich zamawiających), że dostawy zostały wykonane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·        III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·        III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·        oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·        aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·        aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·        III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·        nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·        nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

·        inne dokumenty

Certyfikat CE dla oferowanych urządzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia potwierdzający wymagane parametry techniczne określone w załączniku nr 5

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zs-gronowo.elblag.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Gronowie Górnym ul. Szafirowa 12, 82-310 Elbląg 2 Sekretariat 1 piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół w Gronowie Górnym ul. szafirowa 12, 82-310 Elbląg 2 Sekretariat 1 piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Liceum Plastyczne w Gronowie Górnym
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Barbara Majerska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-06-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Krystyna Brinkiewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-06-01 17:13:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-06-01 17:37:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-03-15 12:02:20
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2595 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony