ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Liceum Sztuk Plastycznych w Gronowie Górnym
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne archiwalne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Adaptacja budynku gospodarczego na pracownie artystyczne przy Zespole Szkół w Gronowie Górnym.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Adaptacja budynku gospodarczego na pracownie artystyczne przy Zespole Szkół w Gronowie Górnym.

Szczegóły informacji

Adaptacja budynku gospodarczego na pracownie artystyczne przy Zespole Szkół w Gronowie Górnym.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Zespół Szkół w Gronowie Górnym

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: 46060-2009

Termin składania ofert / wniosków: 2009-03-23 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-03-23 12:00:00

Miejsce złożenia oferty: Zespół Szkół w Gronowie Górnym, ul. Szafirowa 12, sekretariat szkoły

Ogłoszono dnia: 2009-03-02 przez Mariusz Walentynowicz

Treść:

Odpowiedzi na pytania


 

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania

Elbląg, dnia 26.02.2009r.

ZSZ.2240/2/09

Nazwa i adres zamawiającego.

 Zespól Szkół w Gronowie Górnym,  82-310 Elbląg2, ul. Szafirowa 12.

  1. Tryb zamówienia.

Przetarg nieograniczony.

  1. Adres strony internetowej, na której umieszczona będzie specyfikacja istotnych   warunków zamówienia.

http://test.systemdobip.pl/liceumplastyczne_gronowo

  1. Określenie przedmiotu zamówienia, z podaniem możliwości składania ofert częściowych.

1.  Przedmiotem zamówienia jest Adaptacja budynku gospodarczego na pracownie artystyczne.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje:

2.1. Pogłębienie parteru z rozbiórką podłoży i wywiezieniem gruzu i ziemi

Roboty należy wykonać zgodnie z  STWiORB (załącznik nr 1 do SIWZ)

2.2. Rozbiórka części istniejących ścianek działowych

Roboty należy wykonać zgodnie z  STWiORB (załącznik nr 1 do SIWZ)

2.3. Rozbiórka części istniejących stropów

Roboty należy wykonać zgodnie z  STWiORB (załącznik nr 1 do SIWZ)

2.4. Rozbiórka części istniejącego pokrycia dachowego

Roboty należy wykonać zgodnie z  STWiORB (załącznik nr 1 do SIWZ)

2.5. Rozbiórka części istniejącego deskowania

Roboty należy wykonać zgodnie z  STWiORB (załącznik nr 1 do SIWZ)

2.6. Roboty rozbiórkowe wokół budynku wraz z niwelacją terenu

Roboty należy wykonać zgodnie z  STWiORB (załącznik nr 1 do SIWZ)

2.7. Wykucie w ścianach otworów pod projektowane okna

Roboty należy wykonać zgodnie z  STWiORB (załącznik nr 1 do SIWZ)

2.8. Demontaż istniejących skrzydeł okiennych i drzwiowych

Roboty należy wykonać zgodnie z  STWiORB (załącznik nr 1 do SIWZ)

2.9. Zabezpieczenie przed ogniem i korozją biologiczną elementów drewnianych – „FOBOS-2M”

Roboty należy wykonać zgodnie z  STWiORB (załącznik nr 1 do SIWZ)

2.10. Docieplenie więźby dachowej

Roboty należy wykonać zgodnie z  STWiORB (załącznik nr 1 do SIWZ)

2.11. Docieplenie ścian szczytowych na piętrze

Roboty należy wykonać zgodnie z  STWiORB (załącznik nr 1 do SIWZ)

2.12. Wstawienie okien połaciowych

Roboty należy wykonać zgodnie z  STWiORB (załącznik nr 1 do SIWZ)

2.13. Wykonanie obróbek blacharskich miedzianych

Roboty należy wykonać zgodnie z  STWiORB (załącznik nr 1 do SIWZ)

2.14. Pokrycie dachu dachówką ceramiczną

Roboty należy wykonać zgodnie z  STWiORB (załącznik nr 1 do SIWZ)

2.15. Wzmocnienie istniejących słupów ze stopami i wykonanie podciągu z nowymi słupami żelbetowymi skrajnymi

Roboty należy wykonać zgodnie z  STWiORB (załącznik nr 1 do SIWZ)

2.16. Wzmocnienie istniejących ścian wewnętrznych gr. 25cm (przesuniętych w stosunku do ścian istniejących)

Roboty należy wykonać zgodnie z  STWiORB (załącznik nr 1 do SIWZ)

2.17. Zabezpieczenie elementów drewnianych przed ogniem lakierem „FIRECLEAR”

Roboty należy wykonać zgodnie z  STWiORB (załącznik nr 1 do SIWZ)

2.18. Zabezpieczenie elementów drewnianych przed ogniem – płyta kartonowo-gipsowa gr. 12,5 mmm ognioodporna

Roboty należy wykonać zgodnie z  STWiORB (załącznik nr 1 do SIWZ)

2.19. Wykonanie izolacji poziomych posadzek i pionowych

Roboty należy wykonać zgodnie z  STWiORB (załącznik nr 1 do SIWZ)

2.20. Wykonanie robót instalacyjnych

Roboty należy wykonać zgodnie z  STWiORB (załącznik nr 1 do SIWZ)

2.20.1 Instalacje elektryczne wewnętrzne

Roboty należy wykonać zgodnie z  STWRE (załącznik nr 2 do SIWZ)

2.20.2 Roboty instalacyjne hydrauliczne

Roboty należy wykonać zgodnie z  STWRI (załącznik nr 3 do SIWZ)

2.20.3 Roboty instalacyjne kanalizacyjne

Roboty należy wykonać zgodnie z  STWRI (załącznik nr 3 do SIWZ)

2.20.1 Instalacje kotłów

Roboty należy wykonać zgodnie z  STWRI (załącznik nr 3 do SIWZ)

2.20.1 Instalacje niskiego napięcia

Roboty należy wykonać zgodnie z  STWRI (załącznik nr 3 do SIWZ)

 

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki

Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

Załącznik Nr 2 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania robót elektrycznych

Załącznik Nr 3 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania robót instalacyjnych wodociągowych i CO

Załącznik Nr 4 do SIWZ Przedmiar robót

Załącznik Nr 5 do SIWZ Przedmiar robót elektrycznych

Załącznik Nr 6 do SIWZ Przedmiar robót instalacyjnych hydraulicznych i CO

4. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego

 

  1. Informacje o możliwości złożenia oferty wariantowej.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

  1. Termin wykonania zamówienia:

Termin zamówienia realizowany do dnia 30 września 2009r.

  1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

1.     O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają  warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1–3 ustawy Pzp, tj.:

1)  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności;

2)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:  nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

3) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat prace o podobnym charakterze i stopniu trudności - prace remontowo-adaptacyjne w budynkach o konstrukcji tradycyjnej, murowanej z więźbą drewnianą.

2.      Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.

 

  1. Informacje na temat wadium.

  1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 3.000,0 zł (trzy tysiące złotych).

Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:

  1. pieniądzu,

  2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

  3. gwarancjach bankowych,

  4. gwarancjach ubezpieczeniowych,

5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju i Przedsiębiorczości.

  1. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:

konto Nr 24 1020 1752 0000 0002 0068 8036 do dnia 18.03.2009 roku.

  1. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć dołączyć do oferty.

Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).

Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 23.03.2008 roku, do godz.1100.

  1. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.

  2. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

  3. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po:

  1. upływie terminu związania ofertą,

  2. zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy,

  3. unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia,

  1. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy:

  1. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,

  2. który został wykluczony z postępowania,

  3. którego oferta została odrzucona,

  1. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca:

  1. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,

  2. nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy,

  3. zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

  1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.

Cena – 100%

  1. Miejsce i termin składania ofert.

Ofertę należy złożyć w budynku Zamawiającego, Zespół Szkół w Gronowie Górnym ul. Szafirowa 12, 82-310 Elbląg2, sekretariat szkoły, w terminie do dnia 23 marca 2009 roku, godz. 1130.

  1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu   składania ofert.

  2. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.

            Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.  

  1. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

            Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

  1. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z  zastosowaniem   aukcji elektronicznej.

            Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

Załączniki

  • SIWZ (PDF, 178.1 KiB) Data publikacji: 2009-03-02 | Data wytworzenia informacji: 2009-03-02 |

    SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ)

    Przy realizacja zadania

     „Adaptacja budynku gospodarczego na pracownie artystyczne”

  • Załącznik 6 (ZIP, 3 MiB) Data publikacji: 2009-03-02 | Data wytworzenia informacji: 2009-03-01 | Przedmiar robót instalacyjnych hydraulicznych i CO
  • Załącznik 2 (ZIP, 3.2 MiB) Data publikacji: 2009-03-02 | Data wytworzenia informacji: 2009-03-01 | Specyfikacja techniczna wykonania robót elektrycznych
  • Załącznik 1 (ZIP, 6.9 MiB) Data publikacji: 2009-03-02 | Data wytworzenia informacji: 2009-03-01 | Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
  • Załącznik 3 (ZIP, 3.7 MiB) Data publikacji: 2009-03-02 | Data wytworzenia informacji: 2009-03-01 | Specyfikacja techniczna wykonania robót instalacyjnych wodociągowych i CO
  • Załącznik 4 (ZIP, 356.8 KiB) Data publikacji: 2009-03-02 | Data wytworzenia informacji: 2009-03-01 | Przedmiar robót
  • Załącznik 5 (ZIP, 1.2 MiB) Data publikacji: 2009-03-02 | Data wytworzenia informacji: 2009-03-01 | Przedmiar robót elektrycznych
  • Odpowiedzi na pytania (DOC, 25.5 KiB) Data publikacji: 2009-03-17 | Data wytworzenia informacji: 2009-03-17 |

    Zgodnie z rozdz.14 pkt 6 do SIWZ zamawiający udziela odpowiedzi na pytania wykonawców które wpłynęły do zamawiającego.

  • Informacja o unieważnieniu postępowania (PDF, 27.5 KiB) Data publikacji: 2009-03-24 | Data wytworzenia informacji: 2009-03-24 |

    Informacja o unieważnieniu postępowania

    Zespół Szkół w Gronowie Górnym informuje, że postępowanie o zamówienie publiczne przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na „Adaptację budynku gospodarczego na pracownie artystyczne” zostało unieważnione.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Liceum Plastyczne w Gronowie Górnym
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Walentynowicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-03-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mariusz Walentynowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-03-01 20:24:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-03-01 21:01:28
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-03-24 15:07:57
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3709 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony