Zamówienia publiczne archiwalne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa wyposażenia do pracowni serigrafii oraz do pracowni animacji filmowej i multimediów, w ramach projektu Umiem - Projektuję - PracujęDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa wyposażenia do pracowni serigrafii oraz do pracowni animacji filmowej i multimediów, w ramach projektu Umiem - Projektuję - PracujęSzczegóły informacji
Dostawa wyposażenia do pracowni serigrafii oraz do pracowni animacji filmowej i multimediów, w ramach projektu Umiem - Projektuję - Pracuję
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: Liceum Plastyczne w Gronowie Górnym
Finansowanie: Finansowanie łączne
Nr UZP: 294242 - 2013
Termin składania ofert / wniosków: 2013-08-02 09:50:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-08-02 10:00:00
Miejsce złożenia oferty: Sekretariat Liceum Plastyczngo w Gronowie Górnym, ul. Szafirowa 12, 82-310 Elbląg 2
Ogłoszono dnia: 2013-07-25 przez Krystyna Brinkiewicz
Treść:
Elbląg: Dostawa wyposażenia do pracowni serigrafii oraz do pracowni animacji filmowej i multimediów, w ramach projektu Umiem - Projektuję - Pracuję
Numer ogłoszenia: 294242 - 2013; data zamieszczenia: 25.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Liceum Plastyczne w Gronowie Górnym , ul. Szafirowa 12, 82-310 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 2333176, faks 55 2333176.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do pracowni serigrafii oraz do pracowni animacji filmowej i multimediów, w ramach projektu Umiem - Projektuję - Pracuję.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni serigrafii oraz do pracowni animacji filmowej i multimediów w ramach projektu Umiem Projektuję Pracuję w trzech zadaniach. Zadanie nr 1 WYPOSAŻENIE PRACOWNI SERIGRAFII STÓŁ DRUKARSKI 1 szt KOPIORAMA 1 szt LAMPA DO NAŚWIETLANIA SIT 1 szt PŁUCZKA DO SIT 1 szt. STOJAK DO SIT 1 szt RAMA 700 x 1000 Z SIATKĄ 120T 10 szt. RAMA 500 x 700 Z SIATKĄ 120T 10 szt. SUSZARKA PÓŁKOWA 1 szt. OPRAWA RĘCZNA Z GUMĄ 35 cm RAKLA 1 szt OPRAWA RĘCZNA Z GUMĄ 55 cm RAKLA 1 szt MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE Farby wodne emulsja światłoczuła odwarstwiasz polistrip wypełniacz screen filler rosso opóźniacz papier TRANSPORT WYPOSAŻENIA PRACOWNI SERIGRAFII wymienionego w punktach od 1 do 12 Przedmiot zamówienia dla zadania nr 1 szczegółowo określa załącznik nr 1.1 do SIWZ Zadanie nr 2 WYPOSAŻENIE PRACOWNI ANIMACJI FILMOWEJ I MULTIMEDIÓW I KAMERA 1 szt ETUI DO KAMERY 1 szt APARAT MULTIMEDIALNY 1 szt TORBA DO APARATU 1 szt. OBIEKTYW 1 szt STATYW 2 szt TORBA DO STATYWU 80 cm 2 szt MONITOR DO KAMERY 1 szt. DYSK ZEWNĘTRZNY 1 szt. KARTA PAMIĘCI 1 szt. ETUI DO KARTY PAMIĘCI 1 szt. Przedmiot zamówienia dla zadania nr 2 szczegółowo określa załącznik nr 1.2 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.12.00-1, 42.96.20.00-7, 42.90.00.00-5, 31.51.50.00-9, 44.80.00.00-8, 30.19.76.30-1, 60.00.00.00-8, 38.65.16.00-9, 38.65.10.00-3, 38.65.11.00-4, 38.65.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI.A. pkt 1.1 SIWZ,
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (Załącznik nr 5); Sposób dokonania oceny spełnienia warunku: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, zrealizował min. 2 dostawy sprzętu zgodnego z zaoferowanym przedmiotem zamówienia (Zadanie nr 1, 2 lub 3), o wartościach nie niższych niż: Dla zadania nr 1: 60 000,00 zł Dla zadania nr 2: 20 000,00 zł Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały lub są wykonywane należycie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie wykazu wykonanych,
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI.A. pkt 1.1 SIWZ
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI.A. pkt 1.1 SIWZ
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI.A. pkt 1.1 SIWZ
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
-
inne dokumenty
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym w SIWZ, Zamawiający żąda dołączenia do oferty: 1) materiałów z opisem oraz z parametrami oferowanego sprzętu, potwierdzającymi, że spełnia on wymagania postawione przez Zamawiającego tj. foldery, katalogi, ulotki producenta (w języku polskim), z wyraźnym zaznaczeniem, której pozycji asortymentowej dotyczy dany opis/ specyfikacja.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lp.bip.powiat.elblag.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Liceum Plastyczne w Gronowie Górnym, ul. Szafirowa 12, 82-310 Elbląg 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2013 godzina 09:50, miejsce: Sekretariat Liceum Plastyczngo w Gronowie Górnym, ul. Szafirowa 12, 82-310 Elbląg 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Umiem - Projektuję - Pracuję, współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Działanie POKL 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego)...
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: WYPOSAŻENIE PRACOWNI SERIGRAFII 1. STÓŁ DRUKARSKI - 1 szt 2. KOPIORAMA - 1 szt 3. LAMPA DO NAŚWIETLANIA SIT - 1 szt 4. PŁUCZKA DO SIT - 1 szt. 5. STOJAK DO SIT - 1 szt 6. RAMA 700 X 1000 Z SIATKĄ 120T - 10 szt. 7. RAMA 500 X 700 Z SIATKĄ 120T - 10 szt. 8. SUSZARKA PÓŁKOWA - 1 szt. 9. OPRAWA RĘCZNA Z GUMĄ 35 cm (RAKLA) - 1 szt 10. OPRAWA RĘCZNA Z GUMĄ 55 cm (RAKLA) - 1 szt 11. MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE (Farby wodne, emulsja światłoczuła, odwarstwiasz polistrip, wypełniacz screen filler rosso, opóźniacz, papier) 12. TRANSPORT WYPOSAŻENIA PRACOWNI SERIGRAFII wymienionego w punktach od 1 do 12 Przedmiot zamówienia dla zadania nr 1, szczegółowo określa załącznik nr 1.1 do SIWZ..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.12.00-1, 42.96.20.00-7, 42.90.00.00-5, 31.51.50.00-9, 44.80.00.00-8, 30.19.76.30-1, 60.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: adanie nr 2: WYPOSAŻENIE PRACOWNI ANIMACJI FILMOWEJ I MULTIMEDIÓW - I 1. KAMERA - 1 szt 2. ETUI DO KAMERY - 1 szt 3. APARAT MULTIMEDIALNY - 1 szt 4. TORBA DO APARATU - 1 szt. 5. OBIEKTYW - 1 szt 6. STATYW - 2 szt 7. TORBA DO STATYWU 80 cm. - 2 szt 8. MONITOR DO KAMERY - 1 szt. 9. DYSK ZEWNĘTRZNY - 1 szt. 10. KARTA PAMIĘCI - 1 szt. 11. ETUI DO KARTY PAMIĘCI - 1 szt. Przedmiot zamówienia dla zadania nr 2, szczegółowo określa załącznik nr 1.2 do SIWZ..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.16.00-9, 38.65.10.00-3, 38.65.11.00-4, 38.65.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Liceum Plastyczne w Gronowie Górnym |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Mariusz Rosejno |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-07-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Krystyna Brinkiewicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-07-25 11:23:25 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-07-25 11:33:24 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-10-01 18:30:16 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2047 raz(y) |