ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Liceum Sztuk Plastycznych w Gronowie Górnym
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne archiwalne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa laptopa, drukarki, projektora multimedialnego i oprogramowania do Liceum Plastycznego w Gronowie Górnym.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa laptopa, drukarki, projektora multimedialnego i oprogramowania do Liceum Plastycznego w Gronowie Górnym.

Szczegóły informacji

Dostawa laptopa, drukarki, projektora multimedialnego i oprogramowania do Liceum Plastycznego w Gronowie Górnym.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Liceum Plastyczne w Gronowie Górnym

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: 217389 - 2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-10-25 13:50:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-10-25 14:00:00

Miejsce złożenia oferty: Sekretariat Liceum Plastyczne w Gronowie Górnym, ul. Szafirowa 12, 82-310 Elbląg

Ogłoszono dnia: 2013-10-17 przez Krystyna Brinkiewicz

Treść:

Elbląg: Dostawa laptopa, drukarki, projektora multimedialnego i oprogramowania do Liceum Plastycznego w Gronowie Górnym
Numer ogłoszenia: 217389 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Liceum Plastyczne w Gronowie Górnym , ul. Szafirowa 12, 82-310 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 2333176, faks 55 2333176.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa laptopa, drukarki, projektora multimedialnego i oprogramowania do Liceum Plastycznego w Gronowie Górnym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Laptop z systemem operacyjnym Win. 7 Prof. - 1 szt 2. Mysz bezprzewodowa - 1 szt 3. Głośniki 2+1 - 1 zestaw 4. Oprogramowanie MS Office Standard MOLP 2013 EDU - szt 5. Wielki multimedialny słownik angielsko-polski polsko-angielski PWN-Oxford - 1 szt /zakup finansowany z projektu Comenius/ 6. Adobe Photoshop - 1 szt 7. Drukarka atranentowa (A3) - 1 szt 8. Projektor multimedialny - 1 szt.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.74.10-6, 30.23.60.00-2, 48.19.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI.A. pkt 1.1 SIWZ,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI.A. pkt 1.1 SIWZ,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI.A. pkt 1.1 SIWZ,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI.A. pkt 1.1 SIWZ,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI.A. pkt 1.1 SIWZ,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym w SIWZ, Zamawiający żąda dołączenia do oferty materiałów z opisem oferowanego sprzętu, potwierdzającymi, że spełnia on wymagania postawione przez Zamawiającego tj. foldery, katalogi, ulotki (w języku polskim).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lp.bip.powiat.elblag.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Liceum Plastyczne w Gronowie Górnym,ul. Szafirowa 12, 82-310 Elbląg.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2013 godzina 13:50, miejsce: Sekretariat Liceum Plastyczne w Gronowie Górnym,ul. Szafirowa 12, 82-310 Elbląg.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wielki multimedialny słownik angielsko-polski polsko-angielski PWN-Oxford - 1 szt /zakup finansowany z projektu Comenius/.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Liceum Plastyczne w Gronowie Górnym
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Rosejno
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-10-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Krystyna Brinkiewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-10-17 17:41:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-10-17 17:49:09
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-10-29 20:00:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1856 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony