ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Liceum Sztuk Plastycznych w Gronowie Górnym
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: sekretarz szkoły

Miejsce pracy: Liceum Sztuk Plastycznych w Gronowie Górnym, ul. Szafirowa 12

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: ,

Data udostępnienia: 2012-08-01

Ogłoszono dnia: 2012-08-01 przez Mariusz Rosejno

Termin składania dokumentów: 2012-08-17 00:00:00

Nr ogłoszenia: 1

Zlecający: Liceum Plastyczne w Gronowie Górnym

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a. Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
b. Niekaralność za przestępstwa umyślne,
c. Wykształcenie wyższe zawodowe lub magisterskie, preferowane: administracja
publiczna,
d. Posiada co najmniej roczny staż pracy na stanowisku sekretarza szkoły lub
doświadczenie w prowadzeniu sekretariatu lub w administracji publicznej,
e. Znajomość Prawa Pracy, zagadnień prawa oświatowego: KN, USO,
f. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
b. Wymagania dodatkowe:
a. Umiejętność wyszukiwania i stosowania przepisów,
b. Kreatywność,
c. Inicjatywa w działaniu i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
d. Komunikatywność, w tym łatwość przekazywania informacji,
e. Umiejętność pracy w zespole, umiejętność organizacji czasu pracy,
f. Dobra znajomość obsługi komputerowego oprogramowania biurowego (Word, Excel,
Access, Power Point), swobodną umiejętność obsługi urządzeń biurowych, łatwość w
redagowaniu pism urzędowych, znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
znajomość zagadnień kadrowych, znajomość przepisów ustaw o pracownikach
samorządowych oraz rozporządzeń Rady Ministrów w sprawie zasad zatrudniania i
wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w jednostkach
organizacyjnych jednostek samorządu terytorialnego, umiejętność sporządzania
wymaganej dokumentacji pracowniczej, a także dokumentów do GUS, ZUS itp.,
g. Prawo jazdy kat. B.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a. Wykonywanie wszelkich prac związanych z prowadzeniem ewidencji (bieżące
wpisywanie danych osobowych do księgi uczniów wraz z równoległym prowadzeniem
rejestru w formie elektronicznej, właściwe przechowywanie dokumentów uczniowskich,
sporządzanie list i ich aktualizacja , a także ich archiwizacja),
b. Załatwianie spraw administracyjnych związanych z obsługą uczniów i nauczycieli w
zakresie organizacji zajęć zbiorowych, konsultacji i zadań kontrolnych,
c. Terminowe sporządzanie elektronicznych sprawozdań dla potrzeb organu
nadzorującego i prowadzącego: GUS, SIO (konieczna znajomość oprogramowania
biurowego : Word, Excel, Access, Power Point),
d. Prowadzenie dokumentacji związanej z obowiązkiem szkolnym,
e. Terminowe wykonywanie doraźnie zleconych przez Dyrektora zadań wynikających z
potrzeby zapewnienia prawidłowego funkcjonowania szkoły,
f. Wykonywanie typowych prac kancelaryjnych i biurowych według potrzeb,
g. Prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji szkoły dotyczącej poszczególnych
odcinków pracy szkoły,
h. Współpraca z innymi pracownikami Szkoły w sprawach związanych z zakresem
czynności,
i. Obsługa urządzeń biurowych (centrali telefonicznej, faksu, kserokopiarki, skanera,
poczty elektronicznej),
j. Prowadzenie ewidencji świadectw i legitymacji szkolnych,
k. Prowadzenie gospodarki formularzami i drukami oraz świadectwami szkolnymi, łącznie
z ewidencją druków ścisłego zarachowania. Prowadzenie SIO oraz dokumentacji
związanej egzaminami maturalnymi,
l. Realizacja zadań wchodzących w zakres działania Administratora Danych Osobowych,
m. Prowadzenie zagadnień dotyczących spraw pracowniczo-kadrowych Szkoły,
n. Ewidencja delegacji służbowych,
o. Prowadzenie dokumentacji awansu zawodowego nauczycieli,
p. Organizacja pracy, nadzór i kontrola nad poległymi stanowiskami pracy,
q. Prowadzenie dokumentacji w zakresie zamówień publicznych zgodnie z ustawą o
zamówieniach publicznych,
r. Czuwanie nad właściwym trybem oraz terminami załatwienia wszystkich spraw
dotyczących spraw administracyjno - gospodarczych Szkoły,
s. Prowadzenie kasy dla działalności podstawowej sporządzanie raportów kasowych,
t. Prowadzenie ewidencji pracy pracowników administracji i obsługi,
u. Współpraca z inspektorem BHP,
v. Sprawna i kulturalna obsługa interesantów,
w. Informowanie bezpośrednio przełożonego o trudnościach w realizacji przedzielonych
zadań oraz o stwierdzonych nieprawidłowościach,
x. Prowadzenie sekretariatu w programie Vulcan oraz spraw kadrowych,
y. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych.

V. Wymagane dokumenty:

a. Życiorys (CV ze zdjęciem), list motywacyjny,
b. Oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z
oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o
zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
c. dokument poświadczający wykształcenie wymagane w punkcie 2 /kserokopia dyplomu
ukończenia studiów lub zaświadczenie o odbytych studiach/,
d. kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających staż pracy wymagany w
punkcie 2,
e. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, opinie,
referencje.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2012-08-17 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy przesyłać pocztą na adres:
LICEUM PLASTYCZNE w Gronowie Górnym, ul. Szafirowa 12, 82-310 Elbląg lub składać
osobiście w LICEUM PLASTYCZNE w Gronowie Górnym, ul. Szafirowa 12 - w
sekretariacie Szkoły w godzinach od 7.00 do 15.00 w terminie od dnia 01.08.2012 r. do
dnia 17.08.2012 r. w zamkniętych kopertach z następującą adnotacją: „Nabór na
kierownicze stanowisko urzędnicze: Sekretarz Szkoły do dnia 17.08.2012 r.”
c. Miejsce:
LICEUM PLASTYCZNE w Gronowie Górnym, ul. Szafirowa 12, 82-310 Elbląg

VII. Informacje dodatkowe:

Dokumenty, które wpłyną do Liceum Plastycznego po wyżej określonym terminie nie będą
rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji
Publicznej (BIP) na stronie internetowej: http://lp.bip.powiat.elblag.pl oraz
http://liceumplastyczne.elblag.com.pl
Po przeprowadzeniu analizy dokumentów (pod względem formalnym) oraz indywidualnych
rozmów na stronie internetowej szkoły zostaną ogłoszone wyniki.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wyłonieni kandydaci zostaną powiadomieni
telefonicznie. Dokumenty pozostałych kandydatów będą do odbioru w ciągu trzech
miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam
zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla
potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia
1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Liceum Plastyczne w Gronowie Górnym
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Rosejno
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-08-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Krystyna Brinkiewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-08-03 07:38:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-08-03 07:38:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-08-27 14:18:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2742 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony